• نحوه ثبت نام در آموزشگاه اندیشه قلم چگونه است؟

 ثبت نام در آموزشگاه اندیشه قلم بسیار راحت می‌باشد.

نام، نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس، آدرس منزل!

ابتدا با مشاورین ما در آموزشگاه زبان اندیشه قلم تماس گرفته، موارد فوق را اعلام کرده، زمان تعیین سطح حضوری و یا انلاین را دریافت خواهید کرد. سپس با توجه به نتیجه تعیین سطح، ثبت نام شما انجام می‌گردد.

  • تعیین سطح آموزشگاه اندیشه قلم به چه صورت است؟ هزینه آن چقدر می‌باشد؟

تعیین سطح در آموزشگاه اندیشه قلم به دو صورت کتبی و شفاهی می‌باشد!

تعیین سطح کتبی فقط به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی امکان پذیر می‌باشد. حدودا یک روز زمان می‌برد تا پاسخ تعیین سطحی کتبی را دریافت نمائید.

تعیین سطح شفاهی به صورت حضوری و آنلاین است که در صورت انتخاب تعیین سطح شفاهی به صورت آنلاین توسط سوپروایز زبان مورد نظر تعیین سطح شده و جواب تعیین سطح را به صورت آنی دریافت خواهید کرد.

در صورت انتخاب تعیین سطح شفاهی به صورت حضوری، ابتدا با هماهنگی مشاورین وقت قبلی دریافت کرده و با مراجعه حضوری به آموزشگاه توسط سوپروایزر زبان مربوطه تعیین سطح انجام می‌شود. پس از دریافت پاسخ تعیین سطح، همان لحظه می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

  • چه کتاب‌های در آموزشگاه زبان اندیشه قلم تدریس می‌شوند؟

در آموزشگاه زبان اندیشه قلم 4 زبان به کلی و تخصصی تدریس می‌شود: انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی استانبولی

اما غیر از این چهار زبان، مابقی زبان های موجود در دنیا هم به صورت تخصصی زیر نظر اساتید خبره تدریس می‌گردد. که این کلاس‌ها خصوصی می‌باشند و کتاب‌های آموزشی با توافق استاد و زبان آموز می‌باشد.

کتاب آموزشی زبان انگلیسی؛
  • ویژه خردسالان: Tiny Talk
  • ویژه کودکان و نوجوانان: Fmily And Friends
  • ویژه بزرگسالان: American English Files

می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 021-55033423 تماس حاصل فرمائید.

کتاب آموزشی زبان فرانسه ویژه بزرگسالان Echo می‌باشد.
کتاب آموزشی زبان آلمانی ویژه بزرگسالان Starten Wir می‌باشد.
کتاب آموزشی زبان ترکی استانبولی ویژه بزرگسالان Yeni Istanbul می‌باشد.
  • کلاس‌های خصوصی چگونه برگزار می‌گردند؟

کلاس‌های خصوصی آموزشگاه زبان اندیشه قلم زیر نظر اساتید خبره در هر زبانی که مد نظر شماست برگزار می‌گردند. و با توجه به سطح زبان شما تعداد جلسات شما در هر ترم 10 تا 12 جلسه متغیر می‌باشد.

کلاس‌های تک نفره و یا نهایت دو نفره تشکیل می‌گردند و شما از میز‌های کار گروهی، صندلی‌های چرخشی، تخته هوشمند، پروژکتور و اسپیلت‌های خنک کننده و گرم کننده بهره می‌برید.

  • نحوه پرداخت شهریه چگونه است؟

برای پیش ثبت نام اصلا نیازی به پرداخت حضوری نمی‌باشد! شما مقداری از مبلغ شهریه را پرداخت نموده و با ارسال فیش واریزی می‌توانید در کلاس‌ها شرکت نمایید و هر زمان که حضورا به آموزشگاه آمدید مابقی شهریه را پرداخت نمایید.

برای عزیزانی که قادر به پرداخت یک جای هزینه نیستند هم این امکان وجود دارد که هزینه کلاس‌ها را در به صورت 3 قسط در طول ترم پرداخت نمایند.

اگر سوال بیشتری راجع به برگزاری کلاس‌ها و یا فعالیت آموزشگاه دارید با مشاورین ما در تماس باشید.
021-55033423
021-55017892