دوره تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی آموزشگاه اندیشه قلم (TTC)

دوره تخصصی تربیت مدرس آموزشگاه زبان اندیشه قلم بر اساس جدیدترین متد آموزشی روز دنیا و به وصورت کاملا کاربردی برگزار می‌شود. در این دوره تمامی عناوین مورد نظر توسط اساتید مجرب و با سابقه تدریس در داخل و خارج از ایران تدریس می‌شوند. در این دوره تمامی شرکت کنندگان اعم از نوجوانان و بزرگسال با مهارت های کامل تدریس ، زبان بدن، ریزترین و کامل‌ترین جزئیات فرا می‌گیرند و با آمادگی کامل برای آزمون TTC حضور پیدا خواهند کرد.

چه افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند؟

افرادی که متقاضی و علاقه‌مند به آموزش نگارش و ادبیات زبان انگلیسی هستند و یا خواهان تدریس زبان انگلیسی به صورت حرفه‌ای می‌باشند برای این دوره مناسب می‌باشند. افراد با شرکت در این دوره خواهند توانست نحوه تدریس هر بخش و مهارت کامل زبان انگلیسی فرا بگیرند و با اخذ مدرک از آموزشگاه زبان اندیشه قلم، در هر آموزشگاه و موسسه‌ای مشغول به کار شوند.

ویژگی‌های دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی اندیشه قلم؟

امروزه آموزش زبان انگلیسی یکی از موارد ضروری برای افراد می‌باشد و به واسطه همین مورد، بازار تدریس زبان انگلیسی نیز خیلی گرم می‌باشد. اما باید توجه کنیم که برای آموزش زبان انگلیسی تنها تسلط بر مکالمه و گرامر کافی نمی‌باشد و افراد باید با آخرین تئوری‌های آموزش زبان، متدهای مدیریت جلسات آموزشی و موثرترین روش‌های تدریس هم به خوبی آشنا باشند. با شرکت در دوره‌ آموزش تربیت مدرس اندیشه قلم به خوبی همه این موارد را فرا خواهید گرفت.

مزایای دوره تربیت مدرس اندیشه قلم:
  • برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری و آنلاین
  • طرح درس اصولی و قدم به قدم
  • گردش منعطف ساعات برگزاری کلاس
  • اخذ مدرک معتبر از آموزشگاه اندیشه قلم

آموزشگاه زبان اندیشه قلم با توجه به موقعیت جغرافیایی شما به راحتی کلاس‌ها را بدون وقفه برگزار می‌کند. در کلاس‌های غیر حضوری و آنلاین هیچ نوع وقفه ای نخواهید داشت و با خیال راحت و بدون هدر رفت زمان به فراگیری آموزش خواهید پرداخت. به روزترین آموزش ها را با توجه به متدهای آموزش معتبر دنیا را آموزشگاه اندیشه قلم در اختیار شما قرار خواهد داد.