دوره خصوصی آموزش زبان انگلیسی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل ندارید در کلاس‌های چند نفره یا به اصطلاح گروهی شرکت کنید! دوره خصوصی آموزش زبان مناسب شماست. زیرا استاد تمام وقتش را برای شما می گذراد و دیگر مشکلات کلاس‌های گروهی را ندارید. ساعت کلاس‌ها، نوع متد تدریس و کتاب آموزشی مورد نظر، بنا بر نظر استاد و خواسته شما می‌باشد و حتی در برخی مواقع خیلی زودتر از زمان مورد نظر به هدف خود که میتواند مکالمه، نوشتن، خواندن و ... باشد برسید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تمام کشورهای جهان مورد تایید می‌باشد!

همه ما می‌دانیم به علت پیشرفت دنیا همه افراد یک جامعه از تحصیل کرده تا کسی که سطح علمی معمولی یا پایینی دارد، سعی در یادگیری زبان انگلیسی دارند! در خیلی از مواقع افراد به دلیل مشغله کاری، تحصیل، مسافت، زمان و... ممکن است نتوانند در کلاس های گروهی آموزش ببینند و تایمشان با کلاس‌های گروهی هماهنگ نشود. پس در این مواقع باید در کلاس های خصوصی آموزش ببینند چرا که زمان، نوع متد آموزشی، نحوه تدریس استاد و... باتوجه به نظر فرد قابل تغییر می‌باشد. به همین علت تمامی جوامع بین المللی تدریس خصوصی زبان را بسیار کاربردی می‌دانند و به افرادی که مجبور به آموزش زبان انگلیسی هستند و زمان کافی ندارند دوره‌های خصوصی را پیشنهاد می‌کنند.

مزایای دوره‌های خصوصی آموزشگاه زبان اندیشه قلم:

  • در کلاس‌های گروهی گاها افراد به دلایلی نمی‌توانند سوالات خود را راحت بپرسند و مشکلات خود را حل کنند پس نمیتوانند به خوبی آموزش ببینند. اما در کلاس‌های خصوصی افراد به صورت کاملا راحت هرسوالی را از استاد می‌پرسند و جواب خود را میگیرند.
  • ساعت برگزاری کلاس‌ها به دلخواه زبان آموز می‌باشد.
  • در دوره های خصوصی زبان انگلیسی از اساتید خبره آموزش می‌بینید.
  • دوره‌های خصوصی در کلاس‌های کاملا هوشمند و دارای دیفیوزهای صدا و اسپیلت های گرم و خنک کننده برگزار می‌گردند.
  • در هفته 1 روز برای تقویت مکالمه از سینمای خصوصی مجموعه استفاده می‌نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره، تعیین سطح رایگان و... با مشاورین ما در اندیشه قلم در تماس باشید.
021-55033423
021-55017892