دسته‌بندی نشده

معرفی چند موزیک برای یادگیری زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی با موزیک

برای یادگیری بهتر زبان آلمانی به غیر از استفاده از کتاب های آموزش زبان آلمانی که قسمت های مختلفی برای آموزش زبان آلمانی هستند می‌توانیم از مواردی مثل آهنگ‌های آلمانی نیز استفاده نماییم. گوش کردن به موسیقی یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی است که می‌تواند به شما در  یادگیری هر زبانی کمک نماید. همانطور که شما وقتی که آهنگی را به زمان مادری‌تان می‌خوانید و یا با خواننده هم‌خوانی می‌کنید و  از آهنگ لذت می‌برید، مطمئنا این حس به شما در حالی که به آهنگ‌های آلمانی که در حال یادگیری زبان آن هستید نیز دست خواهد داد. در نتیجه با گوش دادن به این آهنگ‌ها جدا از لذت بردن با یادگیری آن موزیک، به یادگیری بهتر زبان آلمانی‌تان نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

لطفا تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا تعدادی از بهترین موزیک ها برای آموزش زبان فرانسه را به شما معرفی نماییم.

  • Ti Amo by Howard Carpendale

مطمئنا آهنگ‌های عاشقانه برای افراد جذابیت زیادی دارد و متن آهنگ‌ها به راحتی در ذهن می‌مانند. این آهنگ که معنی آن دوستت دارم می‌باشد برگرفته از یک آهنگ معروف ایتالیایی با نام Ti Amo است. موزیک آن دارای یک ریتم آرام بوده و باعث می‌‍شود تا به صورت ناخودآگاه با این آهنگ زمزمه کنید. یکی از ویژگی‌های دیگر آن سادگی کلمات و گرامر استفاده شده در آهنگ است.

  • Whatever by Cro

این آهنگ ریتمی تند دارد که  که شما را با کلمات بسیاری برای یادگیری بهتر زبان آلمانی روبرو خواهد کرد. بهتر است در ابتدا به متن آهنگ نگاهی بیاندازید تا درک بهتری از آهنگ بدست آورید. همچنین این آهنگ برای اینکه بتوانید سرعت صحبت کردن تان را تقویت کنید بسیار مناسب است.

  • Traum

آهنگ آلمانی «رویا» یک آهنگ شاد و سرزنده در سبک هیپ هاپ است که توسط رَپِر آلمانی Cro اجرا شده. در این آهنگ او از شگفتی‌های عشق و عاشقی می‌گوید. اگر قصد زندگی در کشور آلمان را داشته باشید، ممکن است این آهنگ را بارها در باشگاه‌های ورزشی یا کلاب‌ها بشنوید. کرو در سال ۲۰۱۵ یک نسخه انگلیسی از همین آهنگ را نیز اجرا کرده است.

  • Lieder by Adel Tawil

اگر علاقه‌مند به تمرین مهارت ترجمه‌ای هستید  پیشنهاد می‌کنیم به این آهنگ گوش دهید. در این آهنگ خواننده نقل قول‌های موزیک‌های معروف مورد علاقه اش را به زبان آلمانی ترجمه کرده و در این آهنگ استفاده کرده است. شما می توانید با این آهنگ و مراجعه به آهنگ اصلی نحوه ترجمه جملات مختلف را مشاهده نمایید.

  • Tic Tac Toe

اگر می‌خواهید دانش زبان آلمانی خودتان را آزمایش کنید و به سمت سطح متوسط بالاتر بروید، موزیک “Ich Find” Dich Scheisse “(“من فکر می کنم شما نیستید”) یک آهنگ خنده دار است که می‌توانید از این آهنگ چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

  • Was für ein Life

اگر به موسیقی پاپ علاقه دارید، شاید کارهای LOT برایتان جذاب باشد. این آهنگ که نام آن در فارسی به معنای «چه زندگی‌ای» است، شعری نمادین و رازآلود دارد که خودِ زندگی را نقد می‌کند. با شنیدن این آهنگ آلمانی واژه‌هایی در مورد موقعیت‌های معمول زندگی می‌آموزید.

در این مقاله تعدادی از موزیک‌هایی که ب نظر برای یادگیری بهتر زبان آلمانی مناسب می‌باشند را به شما معرفی کردیم. اگر به مقاله‌های حیطه‌ی آموزش زبان علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه‌ی مقالات ما در وبسایت آموزشگاه اندیشه قلم هم سری بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *