دسته‌بندی نشده

چندین فایده آموزش زبان فرانسه

بیشتر از 220 میلیون نفر در جهان به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. این زبان سومین زبانی‌ست که پس از انگلیسی و آلمانی در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین زبان فرانسه ششمین زبان گسترده‌ایست که در دنیا صحبت می‌شود. کشور فرانسه نیز کشور زیبا، با تاریخ ادبی شگفت‌انگیزی است که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. برای درک زیبایی‌های این کشور باید زبان فرانسه را آموخت؛ زیرا که تمامی زیبایی‌های این کشور با زبان بومی فرانسه جذاب‌تر است. در ادامه به چند دلیل بسیار خوب از فواید یادگیری زبان فرانسه می‌پردازیم؛

1- بهتر است بجای یک زبان، زبان دیگری را نیز بیاموزیم:

در دنیای امروز، یادگیری یک زبان خارجی کافی نیست. دانش آموزانی که مهارت مکالمه به چند زبان مختلف را دارند، شانس بیشتری برای پیدا کردن شغل دارند. چه این شغل در شهر خودشان باشد و یا در یک کشور دیگر، مهارت صحبت کردن به چند زبان مختلف یک امتیاز بسیار ارزنده محسوب می‌شود. یادگیری زبان های خارجی ، ذهن را بارور کرده و افق‌های روشنی در مقابل شما ایجاد می‌کند.

2- داشتن یک شغل عالی از فواید آموزش زبان فرانسه است:

توانایی صحبت کردن به انگلیسی و فرانسه، یک مزیت بسیار بزرگ برای یافتن یک شغل در بسیاری از کمپانی‌های چند زبانه محسوب می‌شود. برای شرکت‌هایی که زبان فرانسه عنوان زبان اصلی در مبحث کار عنوان می‌شود، داشتن دانش آن زبان، می‌تواند یک برگ برنده برای گرفتن شغل باشد. در بسیاری از شرکت‌های خرده فروشی، خودرو، کالاهای لوکس، آژانس هواپیمایی و غیره، زبان فرانسه یکی از ملزومات محسوب می‌شود. فرانسه به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا، کار‌آفرینان، محققان و دانش‌جویان برتر خارجی را جذب می‌کند.

3- فرانسه زبان روابط بین الملل است:

زبان فرانسه نه تنها زبانِ کار کردن است، بلکه زبان رسمی سازمان ملل، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته المپیک بین المللی، صلیب سرخ بین جهانی و دادگاه‌های بین الملل است. حرفه‌ای بودن در زبان فرانسه برای هر فردی که قصد کار کردن در هر یک از سازمان‌های بین‌المللی را دارد، یک ضرورت محسوب می‌شود.

4- فرانسه زبان مناسبی برای یادگیری دیگر زبان‌هاست:

زبان فرانسه زمینه‌ی بسیار خوبی برای یادگیری دیگر زبان‌ها، مخصوصا زبان‌های خاصی مانند اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی و رومانیایی و... است.

5- فرانسه یک زبان خلاق است:

زبان فرانسوی اغلب در صحنه‌ی نمایش شنیده می‌شود. معلمان دوست دارند نمایش‌نامه‌های فرانسوی اجرا کرده و زبان‌آموزان خود را در جشنواره‌های تئاتر فرانسوی مشارکت دهند. یادگیری زبان فرانسه به کودکان کمک می‌کند تا احساساتشان را بیان کنند و اعتماد به نفس خود را در حضور دیگران افزایش دهند. زبان‌آموزان نیز زبان فرانسه را از طریق آهنگ یاد می‌گیرند. خلاق بودن آموزش، از دیگر فواید یادگیری زبان فرانسه است.

6- یک سیستم منحصر به فرد از مدارس بین المللی فرانسه:

در سیستم آموزشی کشور فرانسه علت پویا بودن و ساختارهای منحصر به فرد آن به گونه‌ای است که دانش‌آموزان بسیار زیادی مشغول به تحصیل هستند. حدود 310 هزار دانش‌آموز در 481 مدرسه فرانسوی، در 133 کشور در دنیا مشغول به تحصیل هستند. نیمی از این جمعیت، اتباع خارجی هستند که حضورشان، شبکه‌ی بین‌المللی مدارس فرانسوی را منحصر به فرد می‌سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *