دسته‌بندی نشده

بهترین نمره IELTS برای قبولی کانادا

دوست دارید بدانید برای قبولی در کانادا به چه نمره‌ای در آیلتس نیاز دارید؟ یا اینکه تمایل دارید بدانید نمره آیلتس کانادا دقیقا چند باید باشد؟

برخلاف سیستم دولت استرالیا که تنها حداقل نمره ۷ یا ۸ را برای مهاجرت می پذیرد و برای نمره کمتر از آن هیچ امتیازی به شما نخواهد داد، دولت کانادا سیستم متعادل تری را برای فرایند مهاجرت در نظر گرفته است لذا برای ورود به کشور کانادا باید توانایی های زبانی خود را به اداره مهاجران، پناهندگان و شهروندان کانادا اثبات کنیم.

آیلتس به عنوان یکی از پرطرفدارترین آزمونهای زبان انگلیسی در جهان شناخته می شود، به طوری که سالانه حدود سه میلیون نفر در آزمون آیلتس شرکت می کنند.

آیلتس و مهاجرت به کانادا از دیرباز با هم رابطه مستقیم داشته اند. در کشور کانادا، موسسات آموزشی، انجمن های تخصصی و همه کارفرمایان نمره آیلتس را در گزینش و پذیرش متقاضیان خود مورد نظر قرار می دهند. در واقع باید گفت که نمره آیلتس در سرنوشت پذیرش افراد نقش بسیار مهمی دارد و برای ورود به کشور کانادا بخشی اجتناب ناپذیر برای درخواست شما خواهد بود.

تاثیر نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا تا این حد بالاست که در این کشور برای آن سیستم اندازه گیریی یکپارچه ای تعریف شده است.

این سیستم که با نام CLB مشهور است و مخفف عبارت (Canadian Language Benchmarks) می باشد، میزان تسلط و تبحر افراد متقاضی برای مهاجرت به کانادا را تعریف، اندازه گیری، شناسایی و امتیازدهی می کند.

در این امتیازدهی افراد با نمره آیلتس خود می‌توانند به راحتی CLB خود را بدست آورند، CLB با توجه به نمره چهارگانه آیلتس از ۱ تا ۱۰ رتبه بندی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *