دسته‌بندی نشده

دوره مکالمه زبان انگلیسی مناسب چه کسانی است؟

آموزشگاه زبان اندیشه قلم

اگر برای شماهم همچین سوالی پیش آمده پیشنهاد میدم این مقاله را از دست ندید!

  • اگر پیش‌ازاین زبان خوانده‌اید و به هر دلیلی دانش خود را به فراموشی سپرده‌اید و می‌خواهید با کمی مکالمه این دانش را بازیابی کنید، کلاس مکالمه زبان انگلیسی مناسب شماست.
  • چنانچه در فکر مهاجرت هستید، این دوره‌ها می‌توانند به شما کمک کنند. برای حضور در محیط‌های آکادمیک و کاری در یک کشور انگلیسی‌زبان باید همانند بومیان این زبان صحبت کنید. با حضور در دوره آموزش مکالمه انگلیسی حضور در این محیط‌ها را تجربه کنید!
  • گروه دیگری که به آن هاکلاس مکالمه را پیشنهاد می‌کنیم، کسانی هستند که برای یک مصاحبه آماده می‌شوند. برای موفقیت در مصاحبه های کاری، مصاحبه های سفارت و نیز مصاحبه های تحصیلی در مقطع ارشد و دکتری می‌توانید دوره مکالمه را انتخاب کنید.
  • کسانی که باید در آزمون‌های زبان مانند آزمون آیلتس ، تافل و دولینگو شرکت کنند، می‌توانند از این کلاس‌ها بهره ببرند. البته همان‌طور که می‌دانید در موسسه اندیشه قلم کلاس‌های آمادگی آزمون‌های تافل، آیلتس و دولینگو برگزار می‌شود و در طول ترم‌ها آزمون‌های شبیه‌ساز و آزمایشی اجرا می‌شود که شما می‌توانید آنها را برای تجربه کامل آموزش امتحان کنید. اما اگر در آزمون زبان دیگری قصد شرکت دارید یا فقط به‌خوبی در بخش اسپیکینگ ظاهر نمی‌شوید، کلاس مکالمه اندیشه قلم بهترین انتخاب ممکن برای شماست.

هرکسی که بخواهد انگلیسی را صحبت کند می‌تواند در این کلاس‌ها شرکت کند. اما موضوعی که باید حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که حداقل باید با زبان انگلیسی آشنا باشید. کمی دستور زبان بدانید و به واژگان روزمره برای شروع کار مسلط باشید. اگر در سطح کاملاً صفر هستید، سایر دوره‌های اندیشه قلم را به پیشنهاد می‌کنیم. در موسسه زبان اندیشه قلم دوره‌های متفاوتی از آموزش زبان وجود دارد که می‌توانید بر اساس شرایط خود یکی را انتخاب کنید. این دوره‌ها به‌صورت حضوری و آموزش آنلاین زبان و نیز گروهی و خصوصی برگزار می‌شوند و تمرکز آن‌ها بر آموزش زبان انگلیسی است. به‌عبارت‌دیگر آموزش مکالمه زبان انگلیسی از صفر تا صد را در اندیشه قلم می‌توانید بیاموزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *