دسته‌بندی نشده

فواید یادگیری زبان از کودکی

در این مقاله به موضوع مهم و داغ آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌پردازیم. در این عصر جدید که به سرعت به سوی پیشرفت و تکنولوژی پیش می‌رویم چه بهتر است که از زمان کودکی به فرزندان خود زبان دومی را آموزش دهیم! و خیلی بهتر است که این زبان دوم، زبان انگلیسی باشد که به اصطالح زبان مادر در تمام دنیاست!!!

ما در آموزشگاه زبان اندیشه قلم پویا به کودکان شما از 4 تا 7 سال به صورت خصوصی و از 7 سال به بالا به صورت گروهی و خصوصی، زبان انگلیسی را به شیوه‌ای نوین و بسیار شیرین آموزش می‌دهیم.

یادگیری زبان از کودکی چندین امتیاز را برای کودکان به همراه دارد؛ کودکان در سنین پایین خیلی بهتر و راحت تر زبان دوم را فرا می‌گیرند و این باعث میشود در بزرگسالی موقعیت‌های شغلی بهتری داشته باشند. راحت و سلیس تر به زبان مورد نظر صحبت کنند. چندین مهارتی را از کودکی می‌آموزد و غیر از این‌ها هر زمانی که خواست با خیال راحت می تواند به یادگیری زبان سومی که مطلوب اوست بپردازد.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم چند تا راز را برای یادگیری بهتر کودکان دلبندتان به شما بگوییم.

 1- خواندن کتاب‌های زبان اصلی:

برای کودکان خود کتاب‌های داستان کوتاه یا بلند به زبان اصلی بخوانید. زیرا در این سن ذهن آن‌ها کاملا آماده برای یادگیری زبان انگلیسی است و کودکان به داستان‌ها ارتباط بهتری برقرار می‌کنند. پس اگر می‌خواهید کودکتان خیلی زودتر از حد معمول زبان دوم را بیاموزد، هرروز برای او کتاب‌های داستان زبان اصلی بخوانید.

 2- دیدن انیمیشن‌های زبان اصلی:

یکی دیگر از روش‌های یادگیری بهتر زبان برای کودکان تماشای انیمیشن‌های مناسب سن آن‌ها به صورت چندین بار در روز می‌باشد. به علت این که کودکان علاقه‌ی زیادی به دیدن کارتون دارند، پس این مضوع باعث جذب بیشتر آن‌ها به زبان دوم مورد نظر شده و کم کم این زبان ملکه‌ی ذهن آنها می‌شود. حال اگر دلتان میخواهد کودکتان هرچه زودتر، بهتر و راحت‌تر زبان دوم را بیاموزد، هر روز چندین بار به او کارتون‌ها و انیمیشن‌های زبان اصلی را نشان دهید.

3-  بازی کردن:

کودکان همراه با بازی کردن می‌توانند خیلی راحت تر از حد تصور زبان دوم را بیاموزند. اگر دلتان میخواهد کودکتان زبان دوم را مثل زبان مادری اش فراگیرد گوشه‌ای از اتاق او را به بازی‌های کودکانه اختصاص بدهید. این کار باعث می‌شود، بازی کند و لذت ببرد همچنین به صورت همزمان زبان دوم را هم آموزش ببیند.

 ویژگی‌های مثبت کودکانی که زبان دوم می‌آموزند نسبت به سایر افراد چیست؟

کودکانی که از ابتدا به یادگیری زبان دوم می‌پردازند با ملیت و قوم‌های بیشتری نسبت به بقیه کودکان ارتباط دارند و این باعث می‌شود روحیه اجتماعی بهتری نسبت به سایر کودکان داشته باشند.

یادگیری زبان دوم برای کودکان این ویژگی را به آنها اضافه می‌کند که ساختار ذهنی بهتری نسبت به سایر کودکان دارند و اتفاقات اطراف خود را خیلی بهتر از دیگران تجزیه و تحلیل کنند و در ارتباط با هر موضوع افکار جالب و مثبتی داشته باشند.

به علت این که از ابتدا به یادگیری زبان جدیدی روی آورده‌اند از همان ابتدا با چند فعالیتی آشنا می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود فعالیت آن‌ها چندین برابر بشود و حتی تمایل داشته باشند غیر از زبان جدید مهارت‌های دیگری را هم آموزش ببینند که همین موضوع دربزرگسالی خیلی به آنها کمک می‌کند و باعث می‌شود که جایگاه شخصیتی، شغلی و تحصیلی بهتر و عالی‌تری نسبت به بقیه داشته باشند.

کودکانی که از ابتدا زبان دوم را می‌آموزند و اصطلاحا به آن‌ها دو زبانه گفته می‌شود حافظه‌ی ذهنی قوی‌تر و بهتری دارند و این موضوع حتی در سنین کهن سالی هم می‌تواند به آنها کمک کند که دیرتر از بقیه هم سن های خود به بیماری آلزایمر دچار شوند.

اگر همین حالا تصمیم گرفته‌اید که کودک خود را برای آموزش زبان دوم اعم از انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی استانبولی ثبت نام فرمائید، لطفا با کارشناسان ما در اندیشه قلم پویا تماس حاصل فرمایید.
021-55033423
021-55017892

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *